Veelgestelde vragen - Verhuuraccommodaties
- Home
- Veelgestelde vragen - Verhuuraccommodaties
Verhuuraccommodaties
Welkom bij de veelgestelde vragen over onze verhuuraccommodaties op Camping de Norgerberg! Op deze pagina vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen met betrekking tot het huren van accommodaties op ons prachtige terrein. Of je nu kiest voor een comfortabele bungalow, een gezellige boomhut of een deluxe bungalow, wij begrijpen dat heldere informatie bijdraagt aan een zorgeloos verblijf. Duik in deze sectie voor essentiële details over beschikbaarheid, voorzieningen, tarieven en meer. Mocht je aanvullende vragen hebben of behoefte aan specifieke informatie die hier niet wordt behandeld, neem dan gerust contact met ons op. We streven ernaar om jouw verblijf in een van onze verhuuraccommodaties op Camping de Norgerberg zo aangenaam mogelijk te maken!
Hoelaat kan ik inchecken?
Hoelaat kan ik inchecken?
Inchecken kan vanaf 15:00 uur. Buiten onze openingstijden van de receptie is inchecken ook mogelijk. Dit kan bij het infopunt in de snackbar of druk op de intercom naast de receptie en we helpen je graag verder.
Tot hoelaat kan ik uitchecken?
Tot hoelaat kan ik uitchecken?
Uitchecken van een accommodatie kan tot uiterlijk 10:30 uur.
Is er bedlinnen aanwezig?
Is er bedlinnen aanwezig?
Voor alle gereserveerde personen vanaf 3 jaar ligt er een bedlinnenpakket klaar in de accommodatie, hooikiepen, chalets, ingerichte tenten en Tiny Houses. Verblijf je in een boomhut? Dan is bedlinnen niet inbegrepen. Je kan dit i.c.m. een dekbed toevoegen aan de reservering.
Standaard zijn keuken- & handdoeken niet inbegrepen. Dit kan je toevoegen bij jouw reservering.
In onze 6 persoons kinderbungalows en 12-persoons bungalows is een ledikantje aanwezig. Linnen kunt u van huis meenemen, of toevoegen aan de reservering. Een extra kinderbedje toegevoegd? Hierbij is standaard een linnen pakket aanwezig.
Staat er een kinderbedje en kinderstoel in de bungalow?
Staat er een kinderbedje en kinderstoel in de bungalow?
Een kinderbedje en kinderstoel is standaard aanwezig in een kinderbungalow en onze 12-persoonsbungalows. In de overige accommodaties kan je een kinderbedje en kinderstoel toevoegen aan de reservering. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van een bedschotje, neem hiervoor contact met ons op.
Kan ik mijn auto bij een accommodatie parkeren?
Kan ik mijn auto bij een accommodatie parkeren?
Het is mogelijk om je auto bij de bungalows te parkeren. Bij de 12-persoonsbungalows is plaats voor 4 auto's, bij onze 6-persoonsbungalows is ruimte voor twee auto’s en de 2- en 4 persoonsbungalows hebben ruimte voor één auto. Verblijf je in een hooikiep? Dan kan de auto vlakbij de accommodatie worden geparkeerd. Er staan bagagekarretjes klaar om zo gemakkelijk de bagage naar de hooikiep te brengen.
Waar is de WIFI-code te vinden?
Waar is de WIFI-code te vinden?
Bij aankomst ontvang je van ons de sleutel voor de accommodatie. Hierop vind je de Wi-Fi code.
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Huisdieren zijn van harte welkom! Wij hebben verschillende accommodaties waar huisdieren zijn toegestaan. Daarnaast bieden we ook huisdiervrije accommodaties aan voor onze gasten met een allergie.
Zijn er inventarislijsten van de accommodaties?
Zijn er inventarislijsten van de accommodaties?
Jazeker! Hieronder vind je alle inventarislijsten.
- 2-persoons monumentale bungalow
- 4-persoons monumentale bungalow
- 6-persoonsbungalow
- 6-persoons kinderbungalow
- 6-persoons wellnes bungalow
- 6-persoons wellness deluxe bungalow
- Oonk
- FietsInn
- 12-persoonsbungalow
- 11-persoonsbungalow de Stee
- 12-persoons wellness bungalow
- Hooikiep
- Chalet
- Tiny house
- Safaritent + safaritent deluxe