Veelgestelde vragen - Algemeen
- Home
- Veelgestelde vragen - Algemeen
Algemeen
Welkom bij de veelgestelde vragen van Camping de Norgerberg! Hier vind je antwoorden op de meest algemene vragen die onze gasten vaak hebben. Of je nu al een vakantie geboekt hebt of nog bezig bent met het kiezen van de perfecte accommodatie, we begrijpen dat er allerlei vragen kunnen opkomen. Blader door deze sectie om meer te weten te komen over onze faciliteiten, boekingsproces, voorzieningen en meer. Als je hier niet het antwoord op jouw vraag vindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je ervaring bij Camping de Norgerberg zo soepel en plezierig mogelijk te maken!
Hoelaat kan ik inchecken?
Hoelaat kan ik inchecken?
Inchecken kan vanaf 15:00 uur in onze accommodaties en vanaf 14:00 uur op een kampeerplaats. Buiten onze openingstijden van de receptie is inchecken ook mogelijk. Dit kan bij het infopunt in de snackbar of druk op de intercom naast de receptie. Wij helpen je graag verder.
Tot hoelaat kan ik uitchecken?
Tot hoelaat kan ik uitchecken?
Uitchecken van een accommodatie kan tot uiterlijk 10:30 uur en uitchecken van een kampeerplaats kan tot uiterlijk 12:00 uur.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wat zijn jullie openingstijden?
De receptie is in het laagseizoen geopend van 10:00 uur tot 16:00 uur. Tijdens de schoolvakanties van april t/m oktober zijn wij geopend van 10:00 uur tot 17:00 uur. Kijk voor de actuele openingstijden hier.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Kan ik mijn reservering annuleren?
Indien je zelf een (doorlopende) annuleringsverzekering hebt, adviseren wij om hier aanspraak op te doen. Bij de Norgerberg is het niet mogelijk uw vakantie kosteloos te annuleren. Wij hanteren de Recron. Voorwaarden.
Artikel 6: Annulering
- Bij annulering betaalt de recreant een vergoeding aan de ondernemer. Deze bedraagt:- bij annulering meer dan drie maanden voor de ingangsdatum, 15% van de overeengekomen prijs
- bij annulering binnen drie tot twee maanden voor de ingangsdatum, 50% van de overeengekomen prijs
- bij annulering binnen twee tot één maand voor de ingangsdatum, 75% van de overeengekomen prijs
- bij annulering binnen één maand voor de ingangsdatum, 90% van de overeengekomen prijs
- bij annulering op de dag van de ingangsdatum, 100% van de overeengekomen prijs.
Wij denken echter graag met je mee en zoeken samen naar de beste oplossing.
Omdat wij altijd net dat beetje extra doen, kun je gebruik maken van onze goedweergarantie!
Wij zetten het betaalde bedrag om naar een tegoedbon, zodat je op een ander moment bij ons langs kan komen. Let op de vervaldatum van de voucher, om teleurstelling te voorkomen. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar onze voorwaarden.
Is er recreatie voor kinderen aanwezig?
Is er recreatie voor kinderen aanwezig?
De pretmakers, ons recreatieteam, staat bijna elke schoolvakantie klaar met de leukste activiteiten. Tijdens de kerst- en voorjaarsvakantie bieden wij geen dagelijks programma aan. In deze periode kunt u gebruik maken van knutselpakketten en hangt er een speurtocht over het terrein. Het recreatieprogramma staat een paar dagen voor de vakantieperiode in onze Norgerberg- App en vind je ook hier.
Hoe maak ik een optie?
Hoe maak ik een optie?
Mocht je nog niet definitief willen reserveren dan is het mogelijk om een optie te maken voor een kampeerplaats of accommodatie.
De optie voor een kampeerplaats of accommodatie is 7 dagen geldig. Tot die tijd kunt u de optie omzetten naar een reservering of de optie annuleren.
Zijn de 7 dagen verstreken? Dan wordt de optie automatisch geannuleerd.
Onder Zoek&Boek bekijk je de accommodatie of kampeerplaats waar je interesse in hebt. Klik dan op de knop ‘bekijken’ en vervolgens op ‘neem optie’. Kom je er niet uit? Stuur dan een mail of bel ons. We helpen je graag.
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?
Wij versturen de bevestiging uiterlijk één uur na het boeken/ wijzigen van je reservering. Heb je nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons!
Welke plaatsen zijn nog beschikbaar?
Welke plaatsen zijn nog beschikbaar?
In het boekingsproces is het mogelijk om een specifieke locatie te kiezen.
- Klik op 'Zoek & boek'.
- Kies het type kampeerplaats/accommodatie naar keuze en klik vervolgens op 'Boek nu'.
- Vul bij stap 1 'Verblijf' het reisgezelschap in.
- Bij stap 1 'Verblijf' is het mogelijk om een specifieke locatie te kiezen. Klik op het vakje met het potloodje hiermee open je de parkplattegrond. De website toont dan het actuele aanbod wat op dat moment nog beschikbaar is.
De witte cirkels op de kaart laat zien welke plaatsen/accommodaties er nog beschikbaar zijn. Zodra je op een wit pijltje klikt krijg je ook de specificaties van die plek te zien.
Wanneer moet ik betalen?
Wanneer moet ik betalen?
Als je bij ons een vakantie boekt kun je in termijnen betalen. De betalingstermijnen zijn:
- 1e termijn is 50%, binnen twee weken na reservering
- 2e termijn is 50% , twee weken voor aankomst
Valt de reservering binnen twee weken, dan dient u het volledige bedrag in één keer te voldoen.
Hoe blijf ik op de hoogte van de meest actuele aanbiedingen?
Hoe blijf ik op de hoogte van de meest actuele aanbiedingen?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en volg ons via onze socialmediakanalen voor de laatste nieuwtjes en acties!
Is het ook mogelijk om gebruik te maken van het zwembad als ik niet op de Norgerberg verblijf?
Is het ook mogelijk om gebruik te maken van het zwembad als ik niet op de Norgerberg verblijf?
Nee, het zwembad is alleen toegankelijk voor onze gasten.
Mag ik bezoek ontvangen?
Mag ik bezoek ontvangen?
Jazeker! Dagbezoek is van harte welkom en hoeven ook geen entree te betalen. Het is niet toegestaan om groepen te ontvangen. Mochten ze willen zwemmen, dan kunnen ze zich aanmelden bij de receptie.
Gevonden voorwerpen
Gevonden voorwerpen
Wij bewaren de gevonden voorwerpen maximaal 2 maanden. Na 2 maanden wordt voor de gevonden voorwerpen een nieuwe bestemming gezocht. Ben je iets verloren? Vraag bij de receptie of het gevonden is! Wij kunnen gevonden voorwerpen ook naar u opsturen, u ontvangt dan de factuur van de verzendkosten.
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Mag ik mijn huisdier meenemen?
Wij verwelkomen jouw viervoeter graag, mits ze aangelijnd zijn en geen hinder veroorzaken. Daarnaast zijn huisdieren in de meeste accommodaties welkom. Daarnaast bieden we ook huisdiervrije accommodaties aan voor de gasten met een allergie. Vergeet dus vooral uw huisdier niet toe te voegen bij de reservering om eventuele teleurstellingen te voorkomen.
Mogen we BBQ’ en op jullie park?
Mogen we BBQ’ en op jullie park?
Barbecueën is op een kampeerplaats toegestaan, maar houd rekening met brandgevaar. De Norgerberg is gelegen in de bossen en daarom kan er bij extreme droogte een barbecueverbod gelden. Bij onze hooikiepen, Tiny Houses en bungalows is het alleen toegestaan om elektrisch of op gas te barbecueën.
Open vuur en vuurkorven zijn niet toegestaan op het park.
Kan ik mijn elektrische auto opladen?
Kan ik mijn elektrische auto opladen?
Dat is mogelijk. Aan de voorzijde van het Bospaviljoen is een dubbele laadpaal aanwezig. Er is ook ook een dubbele laadpaal bij de ingang van het bungalowpark aanwezig. Verplaats je de auto wel zodra die vol is! Dan kan de volgende gast ook met een opgeladen auto op pad.
Is er een supermarkt op het park?
Is er een supermarkt op het park?
Op onze camping is een hogenoodwinkeltje aanwezig. In onze hogenoodwinkel vind je de meest voorkomende boodschappen. Van versproducten, levensmiddelen tot enkele non-foodartikelen, zoals de vergeten tandenborstel of oplader. Ook de krant vind je dagelijks in onze winkel.
De supermarkt ligt slechts op één kilometer afstand. Voor alle boodschappen kan je terecht bij PLUS Spithost in Norg.
Is er een broodjesservice?
Is er een broodjesservice?
Als je ’s ochtends de kantine binnen stapt komt de geur van verse broodjes en verse croissants je tegemoet. Van april t/m oktober kan je dagelijks verse broodjes bestellen, dit kan via de Norgerberg app of via het broodbriefje die je ontvangt bij aankomst.
Van november tot april kan je elke zaterdag en zondag broodjes bestellen.
Noodgevallen/ EHBO en AED
Noodgevallen/ EHBO en AED
Bij de receptie en de snackbar is een verbanddoos aanwezig. Tevens hebben wij op de receptie een AED.
In geval van nood bel 112 en geef het adres Langeloërweg 63, Norg en uw standnummer of bungalownaam door. Breng daarna altijd ons op de hoogte. Wij kunnen waar nodig eerste hulp verlenen en de hulpdiensten naar u toe begeleiden. Dit kan 24 uur per dag op 0592-612281 of via de intercom naast de receptiedeur.
Huisarts | Apotheek | Spoedeisende huisartszorg | Tandarts | Dierenarts |
Oosteind 8, Norg 0592-612231 |
Oosteind 8, Norg 0592-612231 |
Europaweg - Zuid 1, Assen 088-0504030 |
Oosteind 6, Norg 0592-670101 |
Asserstraat 45, Norg 0592-612979 |